Michaël Ben-Yosseph CRM Consultant, Salesforce Specialist en Verandermanager

-
CRM Strategie & Implementatie
-
Salesforce (Sales, Service & Experience Cloud)
-
Gebruikersadoptie & changemanagement
-
DevOps en CI/CD binnen CRM-landschappen
-
KPI-dashboarding & procesoptimalisatie
-
Stakeholderalignment & training
-
Registeraccountant (RA) – Universiteit van Amsterdam
-
Salesforce Certified Administrator
-
Salesforce Sales Cloud Consultant
-
Salesforce Service Cloud Consultant
-
Salesforce Experience Cloud Consultant
-
NLP Practitioner
-
LEAN Six Sigma Yellow Belt
-
Permanente Educatie in verslaggeving & communicatie
Michaël is een CRM-strateeg met een stevige financiële achtergrond en een scherp oog voor proces én mens. Als Registeraccountant met meer dan 20 jaar ervaring in project- en changemanagement begrijpt hij niet alleen hoe systemen werken, maar vooral hoe mensen ermee werken. Hij helpt organisaties om hun CRM-landschap niet alleen te implementeren, maar ook duurzaam te laten landen.
Michaël is gespecialiseerd in Salesforce en heeft talloze nationale en internationale organisaties geholpen om klantprocessen te optimaliseren, datakwaliteit te verbeteren en CRM als strategisch platform in te zetten. Zijn aanpak is doordacht, pragmatisch en altijd gericht op resultaat.
Wat doet Michaël
Michaël begeleidt CRM-trajecten van strategie tot adoptie. Hij adviseert over platformkeuzes, helpt bij de inrichting en leidt implementaties van Salesforce (Sales Cloud, Service Cloud, Experience Cloud). Daarnaast traint hij gebruikers, ondersteunt hij changemanagement en richt hij KPI-dashboards in om waarde meetbaar te maken.
Of het nu gaat om een greenfield-implementatie, een herstructurering van een bestaande Salesforce-omgeving of het optimaliseren van DevOps rond CRM: Michaël zorgt dat het werkt én blijft werken.
Ervaring (selectie)
-
EFEX Services (eigenaar) – CRM Consultant & Salesforce Architect voor o.a. IMCD, Cushman & Wakefield, Nokia, Nestlé, Engie, Lamb Weston, Athlon, Kone.
-
PostNL – Projectmanager CRM & Salesforce CoE: strategie, implementatie en verbetering van klantgericht platform.
-
Clondalkin – CRM & ERP-projectmanager bij 12 productiebedrijven in Europa.
-
Stern Groep – Corporate Controller (met focus op informatiestromen).
-
EY – Senior Auditor
-
Hogeschool Inholland – Docent Auditing
contact details
Bel mij terug
Wil je meer uit je CRM halen: technisch én organisatorisch? Laat je gegevens achter en Michaël denkt graag met je mee over een aanpak die werkt en blijft werken.
Met ons netwerk van experts brengen we structuur en helderheid in elke transformatie.